Во раните 1970-ти, Ричард Пирсман, млад холандски турист во Јапонија, открил запалки за еднократна употреба и го пополнил својот багаж со нив со идеја да стане нивниот дистрибутер во Холандија. Тој го создал PolyFlame и наскоро го проширил својот маркетинг во Франција и Германија, диверзифицирајќи ја понудата со додавање на многу престижни лиценци поврзани со светот на запалки.
PolyFlame, од своја страна, постојано расте сите овие години, земајќи значителни пазарни удели во дистрибуцијата на сите видови запалки, и во бизнисот со подароци, со своите брендови Spirit of Saint-Louis, Marksman и други креации.
Преферираната стратегија за управување со PolyFlame да се фокусира на нејзината основна дејност – запалки – доведе до тоа 2014 година да ја врати својата независност од нејзината историска холдинг-компанија, со што стана “чист играч” во својата област.